10 najbolj priljubljenih športov ob zdravljenju z antikoagulacijskimi zdravili

   

the-10-most-popular-sports-while-on-anticoagulants-cycling

 

Kolesarjenje
Redno kolesarjenje izboljša vzdržljivost in preskrbo s kisikom. Vožnja po gorskih kolesarskih stezah na hribovitih predelih ni vedno primerna zaradi tveganja za poškodbe.

 

 

the-10-most-popular-sports-while-on-anticoagulants-gymnastycs

 

Fitnes/gimnastika

Telesna vadba v fitnesu pod vodstvom inštruktorja izboljša vzdržljivost, moč, koordinacijo in gibljivost. Izkušen trener je pozoren na vse gibe in jih tudi popravi, če je potrebno.

 

 

the-10-most-popular-sports-while-on-anticoagulants-hiking-nordic-walking

Pohodništvo/nordijska hoja

Pohodništvo v naravi spodbudi prekrvitev, varuje delovanje srčno-žilnega sistema in umirja. Hitrost hoje prilagodimo podlagi, po kateri hodimo, izogibamo se preveliki nadmorski višini, pri kateri se zniža raven kisika v krvi. Pohodništvo na nadmorski višini največ 2000 metrov ni problematično. Nordijska hoja pa je še posebej primerna vadba, saj pri njej sodeluje celotno telo. Uporaba palic pri tej vrsti hoje je dobra za mišičje.

the-10-most-popular-sports-while-on-anticoagulants-swimming

 

Plavanje

Plavanje zmerne intenzitete pripomore k razvoju mišic po celem telesu in spodbuja delovanje pljuč. Po kirurškem posegu na srcu je plavanje odsvetovano za približno 8 tednov, saj med plavanjem prihaja do raztezanja prsnega koša. Zelo pomembna je ustrezna plavalna tehnika.

 

 

the-10-most-popular-sports-while-on-anticoagulants-jogging

 

 

Tek

Reden tek z zmernim tempom dokazano zmanjšuje tveganje za razvoj bolezni srca. Spodbudi namreč presnovo ogljikovih hidratov in maščob, uravnava nivo inzulina v krvi in pripomore k zmanjšanju nivoja stresnih hormonov.

 

 

the-10-most-popular-sports-while-on-anticoagulants-winter-sports


Zimski športi

Zimski športi omogočajo odlično telesno vadbo, ki pripomore k ohranjanju vzdržljivosti srčno-žilnega sistema tudi v mrzlih mesecih. Zelo primeren je tek na smučeh, pri katerem je občutno manjše tveganje za  poškodbe, kot pri alpskem smučanju.


 

the-10-most-popular-sports-while-on-anticoagulants-power-sports

 

Vaje za moč

Vodena vadba za moč je še posebej priporočljiva za sklepe in hrbtenico ter odlično pripomore k preprečevanju padcev. Vaje za moč se ne osredotočajo le na mišice, ampak tudi na vezi in kosti. Po kirurškem posegu na srcu je treba biti pozoren na to, da ne izbiramo vaj, ki bi prekomerno obremenjevale prsni koš.

 

the-10-most-popular-sports-while-on-anticoagulants-dance

 

Ples

Ples je idealna športna dejavnost za starejše srčne bolnike. Poleg prednosti zaradi druženja in telesne dejavnosti s plesom pridobimo tudi boljšo koordinacijo in ravnotežje ter odlično vadbo za možgane.

 

 

Kaj je dobro za moje srce?

Vrsto telesne dejavnosti in intenzivnost vadbe prilagajamo svojim sposobnostim in telesni zmogljivosti. Med športno dejavnostjo bodite pozorni na odzivanje svojega telesa in vedno pijte dovolj tekočine.